پیش بارگذاری

برف پاک کن خودرو چگونه کار می کند؟

برف پاک کن خودرو چگونه کار می کند؟ - بازرگانی ساما - برف پاک کن ساما

تیغه برف پاک کن خودرو

برف پاک کن خودرو نیاز به معرفی ندارد ولی به صورت خلاصه می توان گفت که قطعه‌ای فلزی یا سیلیکونی با روکش پلاستیکی روی شیشه خودرو است که به‌ صورت بازویی قابل‌حرکت با حرکات رفت‌ و برگشت، آب و آلودگی‌های روی شیشه خودرو را تمیز می‌کند تا دید واضحی به راننده ببخشد. انواع تیغه برف پاک کن بسته به نوع خودرو قابل انتخاب است. البته که تمام خودروها بدون استثنا به برف پاک کن نیاز دارند. حتی اگر راننده در شهری ساکن باشد که بارش برف و باران کم باشد. در مواردی که ممکن است شیشه جلوی خودرو در اثر پارک کردن زیر درختان شیره دار یا گرد و خاک به تمیز کردن نیاز داشته باشد، بهترین وسیله برف پاک کن است.

برف پاک کن خودرو چگونه کار می کند؟ - بازرگانی ساما - برف پاک کن ساما

برف پاک کن خودرو چگونه کار می کند؟

برف پاک کن با دو فرایند مکانیکی کار می کند

ترکیبی از یک موتور الکتریکی و یک چرخ دنده مارپیچ که نیروی برف پاک کن ها تأمین می کنند

یک اتصال که نیروی دورانی موتور برقی را به حرکت رفت و برگشتی برف پاک کن تبدیل می کند.

برای حرکت دادن تیغه های برف پاک کن روی شیشه، آن هم با این سرعت، به نیروی بسیار زیادی احتیاج داریم. برای تولید چنین نیرویی، یک چرخ دنده مارپیچ به موتور برقی کوچک متصل می شود. این چرخ دنده می تواند گشتاور موتور را حدود 50 برابر بیشتر کند و البته در مقابل سرعت چرخش موتور را 50 مرتبه کندتر می کند.

نیروی” چرخ دنده مارپیچی ” به یک اتصال منتقل می شود که برف پاک کن ها را به جلو و عقب حرکت می دهد. در این میان، یک مدار الکترونیکی نیز وجود دارد که تشخیص می دهد چه وقت برف پاک کن ها پایین می آیند. این مدار به برف پاک کن ها نیرو می رساند تا زمانی که در پایین شیشه متوقف شوند، در این زمان است که جریان نیرو را قطع می کند. یک میله کوچک به شفت خروجی موتور متصل است و همچنان که شفت خروجی موتور می چرخد، این میله کوچک، یک میله بزرگتر را به جلو و عقب حرکت می دهد. میله بزرگ نیز به یک میله کوتاه دیگر متصل است که تیغه های برف پاک کن را به حرکت در می آورد

مهمترین نوع آزادی این است که آن چیزی باشید که واقعا هستید. شما واقعیت خود را با یک نقش عوض می کنید. شما به معنای خود با یک عمل معامله می کنید. شما توانایی خود را برای احساس کردن رها می کنید و در ازای آن ماسک می زنید. تا زمانی که یک انقلاب شخصی در سطح فردی رخ ندهد، هیچ انقلابی در مقیاس بزرگ وجود ندارد. ابتدا باید در داخل اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

یا

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید