پیش بارگذاری

انواع تیغه برف پاک کن خودرو

تیغه برف پاک کن از نظر جنس به سه نوع فلزی (فابریک)، فلت(ژله ای) و هیبریدی تقسیم می شوند که هر یک کارایی خود را دارند.

تیغه برف پاک کن فلت یا ژله ای

تیغه‌ های ژله‌ ای ترکیبی از جنس عمدتا سیلیکون ساخته ‌شده‌اند که یکی از بهترین انواع تیغه محسوب می شوند. علاوه بر طول عمر بیشترنسبت به نمونه های فلزی مرسوم . قدرت آب‌گیری بسیار بیشتری نسبت به بقیه تیغه های فلزی دارند و برای مناطق گرمسیر توصیه میشود .

بازرگانی ساما-
بازرگانی ساما-

تیغه برف پاک کن هیبریدی

تیغه برف پاک کن هیبریدی شرکت بازرگانی ساما ، از مواد مرغوب و با کیفیت درجه یک ساخته شده است. جنس لاستیک آن از فرمولی اختصاصی و بسیار با کیفیت برخوردار است. طرح آیرودینامیکی و محکم بدنه تیغه برف پاک کن باعث عبور راحت تر باد شدید و مانع از کنده شدن تیغه برف پاک کن از روی بازویی برف پاک کن می گردد. در برابر گرما و یخ زدگی نیز مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند . گیره نگهدارنده این محصول طوری طراحی شده است که روی اکثر خودروها قابلیت نصب دارد.

لاستیک تیغه های برف پاک کن برند ساما با فرمول اختصاصی و به صورت سفارشی تولید میشوند و دارای کیفیتی منحصربفرد می باشند .

بازرگانی ساما

مشخصات تیغه برف پاک کن هیبریدی Hybridساما

  • کیفیت ساخت بالا
  • نصب سریع
  • بهبود دید جلو و ایجاد امنیت در روز های برفی و بارندگی
  • عمر طولانی
  • قابلیت جلوگیری از خش افتادن روی شیشه خودرو
  • سر و صدای کم هنگام استفاده
  • دارای نانو ذرات از جنس گرافیت و کائوچو با کیفیت بالا جهت تمیزکاری بهتر آلودگی های ناشی از چربی و …
sama_blog_05

تیغه برف پاک کن فلزی

ارزان ترین نوع تیغه برف پاک کن برای خودرو ها است. تیغه این برف پاک کن ها دارای بدنه‌ صاف بوده و قسمت لاستیکی آن از نوع لاستیک فشرده است.

لاستیک تیغه برف پاک کن چیست؟

هنگامی که صحبت از سیستم برف پاک کن می شود، با اصطلاحات متعددی مواجه می‌شویم. لاستیک تیغه برف پاک کن به لاستیک سیاه رنگی اطلاق می شود که با اتصال به بدنه کلی تیغه می‌تواند برای پاکسازی شیشه، عملکرد خود را نشان دهد. این محصول به خوبی انحنای شیشه ها را تحت پوشش قرار خواهد داد. لاستیک برف پاک کن با کیفیت برای پاک کردن لکه های باران و زدودن انواع لکه های چربی و آب با سختی بالا ، حائز اهمیت است. فراموش نکنید که لاستیک تیغه می‌تواند برای هر خودرویی به شکل متفاوت ساخته شده باشد. به عنوان مثال نوع ساخت لاستیک تیغه پژو ۲۰۶ با لاستیک تیغه پراید متفاوت است.

عموما لاستیک های تیغه برف پاک کن در دو نوع ترکیبی با فرمولاسیون خاص و معمولی بکار گرفته میشوند . لاستیک های معمولی با بهره گیری از لاستیک عادی تولید شده و قیمت پایینی دارند و لاستیک تیغه برف پاک کن ترکیبی یا هیبریدی ، که کیفیت بسیار بالای این محصول قیمت آن را نیز افزایش داده است.

* در کل، مهم ترین عملکرد برف پاک کن ها کمک به دید راننده و پیشگیری از تصادف در حین رانندگی است.

انواع تیغه برف پاک کن برای تمام خودروها قابل استفاده هستند. تفاوت تیغه ها برای خودروهای مختلف در اندازه آن ها است. به طور معمول، اندازه تیغه ها را با اینچ محاسبه می کنند.

همانطور که گفتیم، انواع تیغه برف پاک کن برند ساما از نظر جنس و شکل ظاهری در دو نوع هیبریدی و فلت هستند که با توجه به نوع آب و هوای منطقه ای که راننده در آن تردد دارد، انتخاب می شود. این قطعه یدکی مخصوص یک خودروی خاص نیست و تنها تفاوت در اندازه آن ها است که تعیین می کند کدام تیغه برای کدام خودرو مناسب است. نداشتن اطلاعات کافی درباره این قطعه یدکی ممکن است راننده را در زمان خرید دچار اشتباه کند.

مشاوران و متخصصان شرکت بازرگانی ساما همواره راهنما و پاسخگوی سوالات مشتریان محترم می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

یا

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید